Ebruakn 37.haftamda birden tansiyon yüksekliği nedeniyle pazartesi acil sezeryan karar verdi doktorum ani yükseliyor günde 5-6 defa büyük 14 küçük 12lere çıkıyor korkuyorum pazartesi bile beklemekten bu durumu yaşayan var mı
Ebruakn Elakeskin hayır yeni başladı bir haftadır çok yüksek olduğu için doktorum tarihin ileri ilaç kullanmayalım alalım dedi
Elakeskin Ebruakn saat başı kontrol et limonlu su içmeyi ihmal etme canım tansiyon kötü ama dikkat edersen Allah’ın izni ile hiç birşey olmaz,🙏
Ebruakn Elakeskin çok teşekkür ederim sağ Salim Allah’ın izniyle pazartesiyi bekliyorum doktorum bir saat sabit yüksek olursa acilden giriş yapıp hemen beni ara acil doğuma alalım dedi
Ebruakn Elakeskin yaa Allah sağlıkla çıkmasını nasip etsin bebeğiniz ile sizi sağ Salim kavuştursun inşallah 🙏🏻 Uzun ömür versin rabbim