Melikeozmn merhaba, benim ilk dogumum 37 haftadaydi normal dogum yaptim. Cok sukur herhangi bir sykinti yasamadik. tabi her hamilelik ve her bebegin gelisimi farklidir. Forumdan bakarak soyluyorum bazisi 34 de dogurup sorunsuz bir sekilde ertesi gun eve gidiyor. Kimisi 40 haftalik
dogurup farkli sebeplerden bebegi kuvoze alinmasi gerekiyor. Sanirim en dogru cevabi doktorunuz verebilir size bebeginizin gelisimine bakarak.
saglikla alin bebeginizi inshAllah kucaginiza.