Lilaaa Gebelik öncesi B12, d vitamini kullanan varmı? Hangi markayı kullandınz ve ne kadar sürede yükseldi değerleriniz😇
derya46 Lilaaa bn dahileye gitmstim gebelikten önce tahlil sonucum da b12 cok düşüktü birde cok halsizlik ve unutkanlik vardi igne daha etkili oluyo dodex kullanmistim bi zaman sonrada gebe kaldim suan vitamn ilaclarimda var b12 onlari kullaniuom ☺
Zezeeeyyldrm Lilaaa ben kan pıhtılaşma testi yapmıştım sonucumda 4 gende çıkmıştı diye doktor bunlara başlatmıştı vinalac coledan b12 çinko coraspirin vermişti 1 hafta sonrada hamile olduğumu öğrendim sadece çinkoyu bırakıp diğerlerine devam etmiştim.