Nur6102 Benim gibi yeni hamile olanlar (6+1) beslenmenizde nelere dikkat ediyorsunuz benim iştahım var ama yediğim herşey gaz yapıyor göbeğim sanki 6 7 aylık gibi 😅 sizde durumlar nasıl ?
New34 Nur6102 ilk zamanlar normal gaz ☺️ Ben her gün kuruyemiş ve meyve.sebze özellikle tahıl grubu ve et yemekleri her hafta yedim şükürler olsun iki tane doğum yaptım bebeklerim gayet sağlıklı kiloları ideal ☺️
Seymamuge Nur6102 ilk zamanlar felaket gaz oluyor sonra iniyor. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri her gün mutlaka yumurta peynir ve süt tükettim kahvaltıda 34 olduk hala aynı en çok dikkat ettiğim sabah kahvaltılarım abur cubur yemiyorum Ya da pasta falan suan kızımın kilosu sadece yedigim sağlıklı yiyeceklerden olduğunu bilmek çok mutlu ediyor
minikask35 Nur6102 süt,kuru kayısı, kuru incir, çiğ badem,fındık,kaju, avokado bunları özellikle yemeğe dikkat ettim
Meryemce92 Nur6102 bende 5 haftalık hamileyim aynı şey benimde başımda 😂 ne yesem gaz oluyor karnım şişiyor. 😒