Hanifenal benim 2 doktorum oldu 1. Doktorum şekerinize baktıralım şeker testiyle dedi ama eğer ailenizde 1. Dereceden akrabalarda şeker hastalığı yoksa gerek Yok dedi anne baba ve teyze dayıyı kastetti. Yoktu benim. Açlık tokluğa bakıldı. Normalde ne yiyorsanız evde kahvaltıda onu yemeniz lazım ben yemediğim halde açma ve meyve suyu içmiştim biraz yüksek çıkmıştı bu yüzden. Gene sınırın içindeydi ama ne yiyorsanız onu yiyin. Sonra şehir değiştirdim bebek de biraz iriymiş biz gene de şeker testi yapalım dedi yeni doktorum 75 ilk yapacaksın dedi aç kan verdim sonra bunu içtim bir şey yemedim 1 sa sonra kan verdim sonra 1 sa sonra daha verdim gene çok şükür sıkıntı çıkmadı ama vermesem de olurmuş yani. Açlık tokluk da aynı sonucu veriyor ama deşiğim gibi abartmayın normal kahvaltıda ne yiyorsanız onu yiyin tokluk vermeden önce