Bende Pendik medipol de saadet hanıma gidiyorum gebeliğimin başından beri takibimi o yapıyor şuan 22 haftalığım. Bir kere Nergiz hanıma da muayene olma şansım olmuştu çok güler yüzlü tatlı bi doktor bence Medipolün en büyük özelliği bütün kadın doğumcularının iyi olması yani doğumda kendi doktorum saadet hanım olmasa da çok tereddütte kalmam çünkü bütün doktorlar hakkında hep güzel yorumlar var