Son aylarda yeri daralıyor kendi de büyüdüğü için sadece kayma gibi hareketler ve çok ufak tekmeler hissediliyor. Ama hareketleri 10 dan azsa sıkıntı onun için hemen doktora gidilmesi lazım. Karında bir tarafa toplanması olayı da yalancı kasılmalar yaparak kendini doğuma hazırlanmasından dolayı demişti bana doktorum. Ama bir tarafa toplanma dışında hiçbir hareket yoksa vakit kaybetmeden doktora gidin. Benim en büyük pismanligimdir. O bir tarafa toplanmalara kanarak hareket ediyor sanmam. Sağlıkla doğsun inşallah tüm bebekler