busraerdalll Kızlar bebeğim 36 haftalık doğdu 20 gün kuvozde yattı şimdi yanımda şükür ama geldiğinden beri elleri ayakları hep topluyor hiç rahat bırakmıyor neden acaba kuvozde alıştı mi öyle
Cemrece busraerdalll Gazi olabilir mi acaba genelde gaz sancisi sirasinda ayaklarini topluyo bebekler
AkdenizBeyza busraerdalll Anne karnında da sıkışık pozisyonda olduğu için bence öyle güvende hissediyor kendini. Kundak yapmayı denedin mi hiç belki faydası olur 🌸
EbrarEmrah busraerdalll erken doğduğu için olabilir her bebek ilk başta ayakları kendine çekik oluyo ama sonradan düzeliyo diye biliyorum