Benim de bu zamana kadar bebeğim hep haftasıyla uyumlu ilerliyordu karın çevresi 1 hafta geriden geliyor demişti pazartesi günü kontrolümde kendi doktorum normal demişti ama bugun bebek hareketlerini hissedemedim acile gittiğimde başka bir doktor karın çevresi 3 hafta geriden geliyor dedi. Kızlar Allah şifa versin inşallah hepimizin bebeklerine