Kizlar. Dün ayrıntıli ultarsyona girdim. Herşey normal şükür ama bebeğin böbrekleri bir tık geniş görünüyor dedi. Birde kalpte parlaklık var dedi. Ama bundan bişey çıkmaz dedi. Karnımdan sıvı alınıp detayli bakılmasını önermek zorunfayim ama yinede dedi. Bende riskli bir durum söylemedi diye kabul etmedim imzamı attım çıktım. Raporu özelde ki bir doktora gönder dim. Kardiyo odak izlenmis dedi. Eko yapmadimi dedi. Bende hayır dedim. Yani kalple ilgili sorun. Bana devellette riskli bipsey demedi kalbinde parlaklık olduğu söylendi ama bu özel deki doktor da biraz riskli bişey diyor. Ya sizce ne yapmam gerekiyor ? Aynı durumda olan varmı acaba sizler ne yaptınız