Benimde 32.haftamda ishal olmuştu. Aynı zamanda istifra da vardı. Doktora gittik. Doktor sıvı kaybı olmuş, çocuğun kalp atışları çok yüksek diyip 1 gece hastahanede yatırmıştı. Yaklaşık 6 serum almıştım. Öyle yollamışlardı eve. Hamilelikte bu durum çok dikkat edilmesi gereken bişeymiş onu anladım. Sizde mutlaka doktora gidin.