Daniay fatosh93 Sungur mu akrabayız ozaman 🤩 Bende Ayaz koyacağım inşallah ne güzel bir tesadüf oldu 🥰
Daniay fatosh93 Çok teşekkür ederim canım hepimizin minikleri sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻❤️ Sen nerde yaşıyorsun peki
1anne-2bebek Edalvn ilk defa boyle kullanıldıgını duydum. Lavınya olarak bılıyorum cok da hoş isim. Ama lavin deyince sankı kelımem yarıda kalıyormş gibi hissettim soylerken. Siz begendıysrnız isim güzeldir🌸