Deniiiza 8.haftamdayim. kan uyusmazligi var. İgne ne zaman yapiliyo. Doktorum kan uyusmazliginiz var dedi ama ne zaman igne yapilacagini söylemedi. Forumda bazıları erken yaptirmis bazilari 28.hafta demis. Bu durumu yasayanlar ne zaman oldu?
Aslina Deniiiza kanama olması durumunda kaçıncı haftada olursa olsun yapılıyor. Kanama olmazsa 28.haftada yapılıyor.
Zezeeeyyldrm Deniiiza kanama, lekelenme tarzı herhangi bir sorun olmazsa 28.haftada herkes vuruluyor.
Muvahhide Deniiiza Benim kanamam vs olmadı 28. Haftada da yaptırmadım. Doğumdan sonra bir iğne vuruldum. Kanama olmazsa 27 28. Haftada isterseniz yapılıyor
Deniiiza Aslina 5.haftada cok hafif pembe bi akinti olmuştu doktor progestan verdi 2.gun kesildi bidaha da olmadi. Acaba o zaman vurulmasi mi gerekti doktorum vurmadi.bir sorun olur mu
Deniiiza Zezeeeyyldrm 5.haftada cok hafif pembe bi akinti olmuştu doktor progestan verdi 2.gun kesildi bidaha da olmadi. Acaba o zaman vurulmasi mi gerekti doktorum vurmadi.bir sorun olur mu
Aslina Deniiiza avuç içi kadar falan kırmızı kan sanırım ölçütleri.. ben 7.haftada çok hafif kahverengi akıntı ile gittim vurdular ertesi gün kanamam oldu tekrar vurmadılar. Bi testi var onun onu yaptırıp bakabilir doktor.
Zezeeeyyldrm Deniiiza yani normalde vurulması gerekiyor bilemedim ki bende bu kadar bilgi sahibiyim meseka ben ilk 6 haftalıkken kahve leke geldi hemen vurdular 9 haftalık oldum pembe geldi bana o zaman doktor vurulduğun mu dedi evet dedim sadece düşük önleyici vermişti. Şuan kaç haftalıksın inşallah sorun olmaz
Zezeeeyyldrm Deniiiza e nabızda vardır hangi iğneyi vurulmuşsanız rhoplac mıydı neydi tam anımsayamadım ismini uyuşmazşık iğne adı
susam_18 İğnenin adı rogam. Benim de lekelenmem oluyordu 8. Haftada doktorum yaptı. 28 ve 29.haftada birdaha kanamam oldu enfeksiyondanda olabilir dedi doktorum uyuşmazlık iğnesini birdaha yaptırdı etkisini yitirmiştir diye.