Arkadaşlar hamileliğimi öğrendikten 1 hafta sonra falan göbek deliğimde bişe oldu sivilce değil yara gibi kızarık ve kabuk bağlıyo kabuğu alıyorum sulanıp bidaha kabuklanıyodu önemsemedim sonra geçmeyince artık 1 aydır falan doktora sorcaktım unuttum şimdi baktım kendisi sulanmış ve kabuğu düştü daha sıvı gelmiş böyle bişe geldi mi başınıza burdan siz direk görüp hemen cevao veriyosunuz diye önce size sorayım dedim duruma göre önemli bişeyse doktoruma yazıcam biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻