Merhaba kızlar, bir doktor memnuniyetsizliği olarak size yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. 1 hafta önce verdiğim ikili tarama testimin sonucunu almak için Ankara Şehir Hastanesi Eda Üreyen Özdemir adlı doktora randevu aldım. Sonucumu almak için gittiğimde bana orta riskli olduğunu bebeğimin özürlü olma ihtimali olduğunu söyledi. Evet tam olarak özürlü dedi. Hala inanamıyorum özürlü kelimesini nasıl kullanabiliyor. Her neyse zaten o an üzüntüden ne yapacağımı şaşırdım. Bana amniyosentez yaptırmak isteyip istemediğimi sordu şu an buna karar veremem düşünmek istiyorum dedim. Ve bana amniyosentez yapılmasını kabul etmediğime dair yazı yazdırıp imza aldı. Gözümün yaşı kağıda düşe düşe hem yazdım hem imzaladım. Çıktıktan sonra hemen özeldeki doktorumu aradım ve sonucu gönderdim. Sonucun düşük riskli olduğunu ve amniyosentezin yapılması gerekmediğini söyledi. Kendim de sonuç kağıdıma baktığımda düşük riskli diye yazıyor. Hala neden bana böyle bir açıklama yaptığını aklım almıyorr. Şehir hastanesine giden arkadaşlar yanlışlıkla bile bu doktora randevu almayın!