Rkaya64 Kızlar 30 haftalık gebeyim 2 gündür tansiyonum düşüyor bugün ne yediysem çıkardım baş dönmesi baş ağrısı halsizlik var acile gittim serum taktılar ama hiç faydası olmadi doğru düzgün bilgide vermediler ne yapmaliyim
surelitta52 Rkaya64 Benim tansıyonum sürekli düşük. Hamilelikte daha da düştü. Dr’um düşük olması yüksek olmasından iyidir, sağlık açısından bir sıkıntı çıkarmaz ama halsizlik yapar demişti. Bol su, tuzlu ayran ve kahve çok iyi geliyo.
Caglabade Rkaya64 aşırı tuz tüketmeyin ödem yapar benimde gebelikten önce ve şu an hep düşük tansiyonum 7-5 normalim 6-4 e düştüğü zamanlarda oluyor önemli olan yüksek olmaması dedi doktorum beslenmenize dikkat edin sık sık ama az az yiyin
Zynp_H Rkaya64 benim tansiyonumda çok düşük hatta büyük tansiyonum 5 oluyor küçük hiç alınmıyor. Doktor ise yüksek olmasından iyidir dedi . Bana muz ye tuzlu ayran iç dedi. Ben düşünce hemen tuzlu ayran içip ayaklarımı kaldırıp yatıyordum en kesin çözüm ayaklarının altına yastık koyup gözlerini kapatıp bir kaç dakika dinlenmek . Şimdi ara ara oluyor. Bu arada 36+2 yim 25. Haftalardan beri var