busraysm ZGeçmiş olsun canım Bebişin de saglıkla büyüsün o sancıları bende çektim dikisin acıyor bır yandan n yadan rahatsız oluyorsun ,gögüs ucun acıyor ,bi üşüyosun bir terliyorsun ayy o günleri hatırladım😊🙃ilk üç ay zor oluyor canim yürümeye calış ve dikkat et yedıgın içtigin seylere ,kimyon bol tüket ve nane cayıda iyi geliyor du bende bide bol su umarım iyi olursun sezaryandan dolayı bagırsakların düzensiz şuan.