iremk00 bence sağlık ocağına git bi idrar tahlili yaptır kanda iste kafan rahat olsun ben öyle yaptım doktorum sorun yok dedi ben sağlık ocağında yaptırdım çok az da olsa enfeksiyon çıktı saşe verdi toz suya atılan onu kullanıcam bugün bide gaz da sancı yapar korkutma kendını bu haftalarda normal diyolar zten ağrı olması rahim büyüyor baskı yapıyor doktorunda sorun görmediyse korkutöa kendını ama içini rahatlatırsın 🤗