Yama ahhh o korkuyu bilmez miyim!!!
İlk bebeğinde 3 kez gittim duymak için duyamadık. Ultrason hekimine yönlendirdi yine duyamadık. Ben o masadan kalkamadım ağlamaktan. Adamın “şans işte” deyişi kulaklarımda çınladı günlerce. Hala denk gelip bu cümleyi duyduğumda tüylerim diken diken olur. Oğlum olacaktı cennet kuşum oldu. İstemedi bizi diye çok ağladım. Ama test sonucunu görünce iyiki de doğmamış dedim. Rabbimin verdiği de vermediği de mükafat!
Şimdiki bebeğimi 6+6 da duyduk biz. O an ki duygumun tarifi yok. Eşim de bende hüngür hüngür ağladık. Başka bi doktordu noluyo bunlara der gibi bakıyodu. Tabi ne bilsin o ritmik atışları duymak için nasıl da yanıp tutuştuğumuzu duyamazsak yine diye korkumuzu.
Çok şükür bebeğim çok sağlıklı 🧿 salı günü kontrole gittim ve doktorum çok sağlıklı gözüküyor dedi. Kendisi de inceledi ense kalınlığı da burun kemiği de gayet iyi bi genetik sıkıntı görmüyorum dedi biz yine göz yaşı içinde dinledik eşimle. Salı günü 2li taramamız var.
İnşallah sizin de sağlıklı olur ve o pıt pıt atan kalbi duyarsınız. 49 kromozom çok çok çok nadir görülen bir durum. Fakültedeki doktorum biz hiç denk gelmedik demişti. Koskoca fakülte doktoru bile 3 saniye yüzüme bakmıştı. Siz de bende aslında çok zor olan bi şeye denk geldik. Rabbim bi daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻
Kalp atışı ya da testlerinizin sonuçları çıktığında yine görüşmek isterim. İkimiz bi nevi kader ortağıyız ve sizin de benim gibi mutlu olduğunuzu bilmek isterim. Ve bebeğinizi kucağınıza alıp cennet kokusunu inşallah içinize çekersiniz…