Kızlar 21 haftalık hamileyim bu haftalarda 20 lik dişi çektiren oldu mu bana çekilmesi lazım dediler boğazım kulaklarıma kadar hep ağrı yaptı şişti boğazlarım🙄 çektirmezsen enfeksiyon vücuda yayılır bebeğe daha çok zarar dediler. diş çekilirken aneztezi veriyolar bebeğe bi sıkıntı olur mu acaba?