Akademi hastanesi Feyruz bey var çok muhteşem bir doktor bizde eşimin görevinden dolayı geçen sene Antakya’da yaşadık ve herkes Feyruz beyi önerdi çok memnun kaldım işinde dört dörtlük cinsiyetimizi 11 haftada söyledi verdiği ilaçlar falan herzaman işe yaradı geçen hafta ikinci defa hamile olduğumu öğrendim direk doktoru aradım kafamdaki bazı soru işaretlerinden dolayı benim artık orda yaşamadığımı bildiği halde tüm sorularımı cevapladı keşke orda olsaydım yine ona giderdim