Ben 3 Sezeryan oldum şimdi 4.uncuye hamileyim 28haftalik bende taktım doğumdan sonra ama keşke takmasaydim normal korse takmıştım ve iç organlarım hep yapışmıştı öyle pişman oldum ki daha sonra hep kabızlık çektim delikli hava alan cırt cırtlı korseler var doğum sonrası onlari tercih ediyorlar ama ben bu sefer asla takmayacagim