Seda6019 23 haftalık gebeyim ve asırı sırtım ağrıyor. 1 haftadır hergün ya. Gecmiyor valla magnezyum falan mı kullanmam gerekiyor dahada randevuya var. Ne yapsam gitsem mi doktora
uraluygar Seda6019 benimde o haftada basladi sirt ve kaburga agrim 37. Haftaya giricem hala agriyor sirtimi bir yere yaslamadan oturunca aglayacak derece de agriyor ve gecmiyoor