Bugün perinatoloji kliniğinde detaylı ultrasona girdim. İlk şok olarak bu haftaya kadar kız denildi ama oğlum olucağını öğrendim. İkincisi ise bebeğin kalbinde bir parlaklık görüldüğü ve kireçlenme olabileceği söylendi. Bu durum done sendromlu çocuklarda görülebilen bir şeymiş. 2li testim normal çıktı. 19+5 günlük göründü ve nazal kemik 5.73 çıktı. Bunu yaşayan bebeği sağlıklı olan anneler varsa yazabilir mi? 2 hafta sonra tekrar bakmak istedi ve o zamana kadar çatlayabilirim..