Rabia424 Kızlar merhabalar. 31 hafta olduk çok şükür. Bu cimcime kız bu aralar sık , sık hıçkırır oldu😂 çok net hissediyorum artık 😂benimle aynı haftalarda olanlar sizde hissediyor musunuz 😂
mlkkk Rabia424 hıçkırık nasıl oluyor beniö bebeğim doğum pozisyonunda sol alt yanda çok güçsüz atma oluyor ama hıçkırıyor mu yoksa eliyle mi vuruyor anlamıyorum 😅
Bittercikolata Rabia424 35 haftaya girmek üzereyiz hickirigi beni bile sarsmaya başladı kızımın. Uzun da sürüyor beni yoruyor resmen. Bende mecbur uzanmak zorunda kalıyorum 😂
Dubletombikdoner Ayni haftalardayiz ☺😂sabah aksam öğlen 7 8 dakika uzun uzun hickiriyor ☺ hickirdiginda kipirdamayin elinizdeki isi birakin oturun☺
Ozge890 Rabia424 37 haftaligim dun gece yavrumu bi hıçkırık tutu anlatamam sanki ise yarayacak kalktım şu içtim belki bebemjn hickirigi gecer diye😁😁
sedanur4004 Rabia424 23+1 haftalığız canım ben hiç hıçkırık hissetmiyorum. Hareketlerini hissediyorum ama. Sen ne zaman hissetmeye başladın hickiriklarini
Rabia424 sedanur4004 net olarak birşey diyemem canm hiç hatrlamyrm hareketlerini 17-18de hissetmeye başladım ikinci gebelik olunca sanrm bunda daha erkendi
cgdm-trzi Rabia424 bizimki de midemi tekmeliyor 😂 özellikle uyandığımda acıktığı için heralde çok hareketli oluyor 👼🏻💙