Zehra60muhammed Kızlar hayırlı akşamlar bir sorum olucaktı depend külot bez varya onun kaç numarasını almam gerekiyor bayaa büyük mü olması gerek yoksa bedenimize göremi almamız lazım normalde bedenim M beden?
Zelsonr Zehra60muhammed Canım benimde normlade L ama ben XL aldım. Ve çok pahalı yaaa🤦🤦 Bir ay öncesinde baktığımda 32 TL’ydi iki gün önce bir paket aldım 43 TL olmuş😏😒
Hafissee Zehra60muhammed ben nolur nolmaz xl aldım😁 ödemim olur bişe olur dar gelmesin de bol gelsin😁
Busra035 Zehra60muhammed 68 kiloyum L beden aldım ölçüleri yazıyor üzerinde . Birde Migros’ta indirim vardı 32 ye düşmüş
canserko Ben 74 kg m doguma 1 ay var L beden aldım. google görsellerden depend e bi bakarsanız her tarafı ince lastik böyle büyük alsanız bile akma sızdırma ya da sarkma yapmıyor .