Ravzamuhammed Gebeliğimn başından bu yana bebeğim öyle aman aman bi hareketli olmadı normal mi acaba odurki bazen bi oynuyor ama öyle çok fazla değil
Naz_01 Ravzamuhammed hamileliğin başında nasılsa sonrada hep öyle oluyor gördüğüm kadarıyla .sizinki uysal olarak başlamış öyle de devam eder.benimki ilk hissettiğim günden beri horon tepiyor resmen 😊
merveklyc Ravzamuhammed 33 haftalık olduk benim bebişim de hep aynı hissediyorum ama aşırı aşırı değil kontrollerde sorun yok normal galiba 🌸🐣