Mervece123 Kızlar meraba 20+4 günlük hamielyim bi dört beş gün önce doktora muayene ye gittim çok şükür bi sorun yok ama doktora gittiğim gün bebeğim inanılmaz haraketliydi doktordan sonra dahada haraketlerini çok net hissedemiyorum şekerli bişey yiyorum herşeyi yapıyorum ama hissedemiyorum bi ara hisseder gibi oluyorum ama Emin’de olamıyorum doktoruma sordım yeni bakmışız bi sorun olacağını düşünemiyorum diyo yinede endişeliyim benim gibi olan varmı
Esesli Mervece123 ben 22+4 de falan hissettim. Benim lise her ultrason da kıpır kıpırdı ama geç hissettim
Deletedmom15257 Mervece123 cnm bazı haftalarda sakinler bazen tekme atmadan hareket ediyolar sen hissetmiyorsun