Minik_kalplim_ Kızlar siparişim geldi ve kurduk ana kucağını.Ama bi tuhaflık var gibi 😂 çok dik duruyor yerde acaba kullandıkça düzelecek mi yada nasıl yapmam gerek kuran var mı ? 😏
Beyzan Minik_kalplim_ modele göre değişir ama bebekler zaten dik durmayı etrafa bakmayı sever belki aldığınız modelde kademe ayarı da vardirm bence aldığınız modelin internet resmini ve sizin kurmus olduğunuz halini buraya atın illaki aynısını alan bir anne vardır ya da görünüşte bir tuhaflık var mı size söyler