Öncelikle merhaba sevgili anneler öncelikle içinizi rahatlatmak istedim burda bir sürü negatif pozitif doğum hikayeleri okurken sonunda bende doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim 5 günlük taze bir anne olarak size ilk tavsiyem kesinlikle başkasının hikayesiyle kendinize negatif enerji yüklemeyin 5 haziran gecesi aniden başlayan bir sancım vardı düzensiz giren bir şancı olduğu için çok önemsemedim daha sonra sabaha karşı nişanım geldi ama panik yapmadım öğlen saat 3 e kadar evde şancı çekmeye devam ettim daha sonra 5 dakika da bir gelen sancıyla hastane yolunu tuttum saat 4 de acilden giriş yaptım açıklığım sadece 3 santimdi ve biraz zor bi doğum olacağını söylemişti doktorum acilden doğum servisine yatısım yapıldı ve saat 18.00 da yatısım yapılan odaya çıktım yine ara ara gelen sancılarımı gayet rahat ve sakın bir şekilde yürüyüş yaparak sıcak suyla duş alarak rahatlamıştım ki saat 19.30 da gelen suyumla beraber tabiki sancım da artış oldu saat 19.45 de 6 santim açıklığım vardı ve ben artık dayanamiyordum ki doktorlar inanmıyordu 6 santim açıklığım doktor doğum olmaz dedi tekrar 19.55 de muayene ederken bebeğin kafası geldi 3 dakika da gerçekleşen bir doğumum oldu ve doktorum şok geçirmişti başta dediğim gibi herkezin acı oranı farklı kendinizi lütfen kasmayın güzel annelerimiz ❤❤