Yagmur2204 limonun düşük yaptırıcı veya zararlı bi etkisi yok fakat tansiyon düşürücü etkisi var tabi iki üç limon suyu filan olmalı yemeğe dökülen limonun öyle bi etkisi olmayacağı için gönül rahatlığıyla tüket canım ben korona olduğumda bi bardak suya 2 3limon sıkıp içiyordum zaten halsiz olduğum için tansiyonum düştüyse de farketmedim 😂😂