Kızlar bebegimin suyu 38 haftalıkken 4 cm azalmıştı 39 haftalıkkende 3.5 cm azalmis sonro doktorum artik beklemeyelim suni sancı ile dogumu gerceklestirelim dedi.Kabul ettim sonuçta normal dogum.Ama bana 2 kere suni sancı takıldı ve asla hicbir belirti olmadı ne sancı nede açılmam oldu.2 gun boyunca bekledik olmadı.Sonra seseryan önerdi ama bebegimi sıkıntıya koyacak kadar suyu azalmadı diye kabul etmedim.39+4 üz az kaldı kendisi gelicek diye bekliyorum.Suni verilip dogum olmayip kendi sancısını bekleyenler varmı? Yada sancılarınız ne zaman geldi?