Gizmooo evet üzülmek yok bende kendimi öyle koşulladım bu sefer üzülmüycem diye test yapacağım günü bekliyorum bende ona göre bi yol izlicem ama tekrar denemeyi düşünüyorum doğal yollarla sonuçta kimyasal da olsa bi gebelik oldu olabiliyor demekki diye beklemeyi tercih ettim yine olmazsa ondan sonra diğer yollara başvurmayı düşünüyorum Allah büyüktür canım 🤲🏻❤️