Kızlarrr kusura bakmayın yazamadım ya ben kan testinin sonucunu alamadım 😂 şimdi sorucaksınız neden diye şöyleki bizim bebiş olmadığı için eşimle birlikte uğraşıyoruz hastane işlerini falan benimde en büyük hayalim eşime tabiki hiç beklemediği bir anda sürpriz yapmak bende test yaptırdığımı söylemedim sonucun çıktığı saattede ben tavuk almaya çıkıyorum bu tavuk evdeki kokmuş diye çıktım hastaneye gittim birde ne göreyim doktor yok 😂 bekle Allah bekle yok kadın ortada yarım saatten fazla bekledim bi baktım eşim arıyo nerdesin tavuğumu yakalamaya çalışıyorsun dedi 😂 dedim arıyorum her yer kapanmış boşver gel dedi saatte 10 olmuştu valla bahane uyduramadan geri geldim sonucuda alamadım artık yarına kızlar haberler 😂😂