Gizmooo ya aynı şeyi bende yaptım adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım. Bizim de banyo ışığı sarı loş duruyor. Sabah 7:30da test yaptım baktım bişey yok. Kurumasını beklemedim. Gittim yattım. Bide kendime kızıyorum yok işte niye zorluyorsun falan diye. Sonra saat 11 gibi aklıma geldi dedim bi bakayım seninkinden biraz koyu bir çizgi vardı. Allahım ben salak gibi oldum. Doğru mu değil mi bilemedim. Ama bi taraftan da diyorum yok diyorum bekleyince doğruluk olmuyormuş yanlış bu diyorum. Sonra adete 3 gün kala arkadaşım kaset test yap çıkıyor dedi. Bende akşam üzeri 16-17:00 gibi kaset test yaptım pozitif. Duramadım saat 8 gibi özel hastaneye gittim yakınımızdaydı hastane. Kan tahlili verdim. 1 saat sonra falan çıktı BHCG 141 😍 offff. Bence bir daha test yap, yaptığın test sana birşeyler anlatmaya çalışıyor olabilir 😂