Yenianne_05 deryakadri 20+3 oldum bugün gittim %90 kız ama tam emin degilim dedi bende napacagımı bilmiyorum
deryakadri Mirages teşekkür ederim canım demişsin ya cinsiyet tahmini ile ilgili değişme olur mu diye
anneyimmm_ Papatya_12 bende beklemesi en zor yerdeyimmm 😂 bizi de erkeğe benzetti ama bekleyelim yine de diyorum nasippp
Fatma9438 @Gulsen4224 [url=https://www.hizliresim.com/fdd15ve][img]https://i.hizliresim.com/fdd15ve.jpg[/img][/url] tahmin yaparmsnz