Mmoommlife Merhaba hanımlar benim gb daha önce düşük yasayıp önlem amaçlı coraspin kullananlar kacıncı haftada bıraktınız ve sorun yasadınız mı bırakınca?
Sulee_ Mmoommlife bende kullanıyorum bebeğe giden kan akışının iyi olması için vermişti şuan 24.haftadayım doktorum birakacagin zaman ben sana söyleyeceğim dedi hala kullanıyorum
Sulee_ Mmoommlife düşüğe önlem icin vermediler bana detayli ultrasonda bebege giden kan akışında direnç olduğu icin verdiler