Betul3425 Kızlar 5 ayımız bitti ve hala isime karar veremedik. En sonunda bu 2 isim arasında kaldık sizce hangisi daha hoş geliyo kulağa 🤷🏻♀️ 💗Reyyan Nisa mı? 💗Ahsen Nisa mı?
emoselos Betul3425 Reyyan Nisa daha güzel sanki Rabbim hayırlı ömürler versin inşallah bizde Beril Nisa inşallah
Betul3425 emoselos amiiinn cümlemizin inşallah 🤲🏻 reyyan ismini çok beğeniyoruz yanına sadece nisayı yakıştırabildik. 🤩
Kbrazcan Betul3425 güle benzeyen gül gibi demek canım ☺️ Hep içimde vardı kızım olursa diye eşimle kayınpederim de zeynep çok istiyordu onlarında gönlü olmuş olcak 🌹 gülüm gülcem sağlıkla gelsin hepsi inşallah