Kuyumcu Yuceroglu benim doktorumda oyle rıske gırmıyor her an takıpdeyım hareketını bır gun arayla hergun kontroldeyım suanlık nstye baglanıyorum daha hastaneye yatos yapılmadı su sevıyem 5.5 larda 😢
Yuceroglu Kuyumcu benim 31. Haftada 5.5 ti. 13 e çıkardık. Geçen haftadan beri 7 6.9 faln gidiyor. Bakalım yarım dopplere giricem.
Kuyumcu Yuceroglu ay benımde bugun randevum vardı 8 e cıkarmısım ne yaptınızda cıktı ben cok karpuz yedım havuc suyu ıctım
Yuceroglu Nehirimmm06 bence güzel benim doktorum o haftalarda 10.0 olursa götürür demişti. Sizinki 97 ml 100 ml 38 e kadar götürüyormuş. Ama tansiyon varsa dikkat edin. İnşallah azalmaz öyle olursa bu kadarla doğurabilirsiniz. Sıkı takip önemli birde
Nehirimmm06 Yuceroglu canım 9,7 29. Haftam da cıkmıstı 32 de değil bi tık daha azalmış şimdi ama yine 9 seviyelerinde sanırım tam emin değilim
snowpress nergiz__ secde pozisyonu deneyin, benim de dönmemişti ebe bana.i günde 45 dakika secde pozisyonunda kal dedi yaptim 3. Gün döndü
MDT Yuceroglu benimki 33. Haftaya kadar baş gelişti.34′ te öğrendim ki makat geliş olmuş. Doktor şimdiye kadar hep baş geliş olduğu için dönem ihtimali yüksek ama hep makat geliş olsaydı ihtimal düşük olurdu dedi 🤷🏻♀️
snowpress nergiz__ valla 15 er dakkalık setler şeklinde yaptim , bir günde toplam 45 dakika durdum diğer türlü 45 dakika aralıksız durmak bu halimizle cok zor 🤦♀️
Kuyumcu Yuceroglu tek ypmadıgım sey sanırım tuzsuz beslenme azcık koyuyorum yınede ama bol su ve havuc suyu bendede var