Merhaba; ben vejeteryandim hamileligimi öğrendikten sonra kendimi et ve balık için zorlasamda bir yere kadar oluyor 😞 ama çok korkuyorum bebeğimin zekasını yada sağlığını etkileyecek diye. En son balık maceramda balıktan tamamı ile tiksindim ve şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Yinede kendimi zorlayacagim ama yediğim yada yemedigim en ufak şeyin bebeğimin zekasını etkileyeceği korkusunu kafamdan atamıyorum. Sizce doktorların verdiği vitamin ve folik asit takviyeleri bu açıkları kapatıyor mudur? 😞 İlk aylar folbiol kullandım şimdi onun yerine doktorum ferrum fort ve decavit verdi