38+4 deyim adet sancısı gibi sancı çekiyordum arada bel ağrılarım da oluyordu kasıklarımda ve vajinamda batma hissi de vardı açılma olacağını düşünmüştüm ama bugün çatı muayenesi oldum hayal kırıklığına uğradım bir santim bile açılmam yok ve bebeğin başı henüz çatıya oturmamış pozisyon olarak baş geliş pozisyonunda yani normal doğum pozisyonunda ama henüz daha çatıya yerleşmemiş, açılmada yok, nst sancı da düzenli değil…. eeeee nasıl doğacak bu bebe yaa 🥺🙄