Umay_talya Kızlar son adet tarihime göre 7+6 hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım bugün kalp atışı için gittik duymadı doktor bu gebeliği sonlandır kürtaj ol dedi içinizde bu durumu yaşayan oldumu KafAyı yiyeceğim
Seva_aa Umay_talya cok insan duymusdum 8.hafta hatta biraz daha gec duyuluyormus gec dollenmeden haftaya uygunmu irerliyor acaba?
Elbet-birgun-kavusacagiz Umay_talya o nasi doktor yaa benm doktorumda duymamisti bi hafta sonra yeniden gel demisti. Direk kurtaj demek ne kadar da yanlis. Sizde bekleyin bi hafta kadar insalh duyarsiniz Hem tup bebekte son adete gore hesaplanmiyo transferden bi hafta oncesini baz aliyo doktorlar canim..
Seymaa30 Umay_talya bende tüp bebekle 8 haftalıkken kalp atışı olmadığından kürtaj olmak zorunda kaldım benim önce göbekten atış duyulmayınca Özel bölgeden bakıldı sizede aynı şekilde ultrosonla bakıldı mı
Umay_talya Seva_aa doktor o konuda bişey söylemedi duymamız lazımdı dedi bundan sonra canlanma olmaz ilaçlarını bırak kürtaj ol dedi 😭
Umay_talya Elbet-birgun-kavusacagiz bana herkes son adet tarihi baz alınıyor dedi transfer tarihimle adet tarihim arasında 21 gün var ama doktor bana olabilir son adet tarihine göre hesaplanıyor dedi
Elbet-birgun-kavusacagiz Umay_talya cevremdeki herkesin doktoru benmde olmak uzere tarnsferden bir hafta oncesini baz almisti canm.. Her dr farkli demekki ama kurtaj icin bi hafta daha bekle duyulabilir kalbi
Umay_talya Elbet-birgun-kavusacagiz kusura bakmayın çok soru soruyorum ama merak ediyorum kaç haftalık hamilesiniz hangi doktora yaptırdınız
Elbet-birgun-kavusacagiz Umay_talya estagfurullah ne kusuru… prof dr bulent berkere yaptirdim gecen sene ama bebegimi kaybettim ben kalbi durdu.. allah nasip ederse bu ay tekrardan basliycaz ayni doktora😊 kuzenim arkadasimda bulent hocada yaptirdi ucumuzde pozitif almistik
Zeyid19 Umay_talya Bende suan tüp bebekle hamileyim 15.haftamdayim.7.haftada duyduk kalp atışını.1 hafta daha beklenebilir sanki ama tabi bu kafamıza göre vereceğimiz bir karar değil.belki başka bir doktora daha sorulabilir
BrcYrt Elbet-birgun-kavusacagiz ben de Bülent Berker’e gittim gerçekten harika bir doktor şimdi de 17+2 günlük hamileyim, Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Umay_talya Zeyid19 doktor hemen sonlandırmak istiyor ama ben istemedim 10 haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum kabullenmek istemiyorum
Zeyid19 Umay_talya adet tarihine göre sanıyorum. Çünkü transferden tam bir ay sonra kalp atışı duyuldu. Ama benim dondurulmuş embriyo transferi yapıldı belki o yüzden farklı olabilir.ilk çocuğum direk tüp bebek tedavisine başladığım gibi yapilmisti onun kalp atışını ne zaman duydum hatırlamıyorum 6 yıl geçti üstünden.
Umay_talya Seymaa30 bana sadece karından bakıldı kalp atışı yok bundan sonra oluşmasıda imkansız denildi
Seva_aa Umay_talya bende de vajinal da bakilmisdi 7haftalikken kurtaj olmusdum olusmamisdi kalp atisi ama yinede basga bir doktorada gorunun derim