Merhaba arkadaşlar pazartesi günü doğum yaptım inşallah kısmetse doğum hikayemide yazicam ama birsey sormak istiyorum dün hastaneden çıktım ve akşamdan beri boynumda agri var bi türlü ağrıyı kesemedim siz neler yaptınız bu durumu yaşayan var mı acaba bol bol kahve su tüketiyorum ama fayda etmiyo