Leselis Merhaba herkese🍒 39+1 im bebislerinizin haraketleri nasıl ve siz neler yapıyorsunuz doğum belirtileri var mı ben 2 gündür çok sık idrara çıkmaya başladım kontrole geçen hafta gittim acaba neden oluyordur siz de ne gibi belirtiler var 🤭
Mrveeski Leselis 39+3 de ben ne sancı var ne başka bir şey 😂 çocuğun rahatı baya iyi herhalde hareketleri de normal tekmeleyip durur☺️
sedasyc Leselis bizde 38. Haftadayız bebeğim çok hareketli artık büyüdüğü için acı veriyor hareketleri .Bende özellikle gece çok tuvalete gidiyorum. Bugün kontrol vardı sancı yoktu malesef bekliyoruz hayırlısıyla gelsinler inşallah 🙏🏾
Ebru92 Leselis 39+0 benim hafif bel ağrısı ve düzensiz sancılar var .1-2 parmak açıklık vardı en son ama bebişin hareketleri iyi☺️Heyecanla bekliyorum doğmasını😁