ilkgozagrimhavinim En iyi detaylı ultrason haftası nedir? 21.haftamda yaptırmayı düşünüyorum, sizce erken mi? Siz kaçıncı haftalarda yaptırdınız?
Tsara ilkgozagrimhavinim bende 21 de yaptırdım 22 daha iyi galiba daha net dedi doktorum büyümüş oluyo birazdaha bebek dedi
ilkgozagrimhavinim Deleted5544 bazı doktorlar en iyi 24.hafta diyolarmışta bir an öncede yaptırmak istiyorum dert oldu iyice.
Tsara ilkgozagrimhavinim her pazartesi 21+0oluyorum o şekilde gitmştm ama benm eşm Pazartesi evde o götrcek dye aynı hafta hamile arkadaşım var benimle o 22+3 te gitti bşey olmuyo yanii
heyecanlibekleyiss Haftanın sonuna kadar yapılıyor. Bende 23+3 de yaptırdım. Ne kadar geç okadar iyi diyorlar
ilkgozagrimhavinim Damla-Ata devlete gitmek istedim malum ücretler.. Ama sonra çok zor uğraşması diye vazgeçtim. Özelde yaptırıcam. Ama kadın bi uzman istiyorum. İkili testimi yapan radyoloji uzmanı erkekti ve rahatsız oldum açıkçası. Bu da tercihim. Oyüzden arama aşamasındayım şuan🙈
Dilekcnkn ilkgozagrimhavinim Benim üçüncü valla 5 aylık hamileyim sanki ilk gibi dayanamıyorum artık doğsun bir an önce 😂