Ayselcnt Aynısını doktor bana dedi geçen hafta.Bugün gittim iyi bebek kilo almamış bekleyelim gelmesini dedi.Geçen hafta okadar korkuttu ama bugün tam tersiydi.Ve ultrason verilerine asla güvenmiyorum.Geçen hafta3600dedi buhafta 3550 3600dedi sonra bird e şu ölçüden bakalım dedi bu sefer 3700dedi. çatı da zaten doğum esnasında açılıyor,cogu doktor çatıya bakmıyor bile.Şimdi daha rahatım geçen haftaki stresi boşuna yaşamışım.Eger bu hafta da aynısını deseydi başka bir doktora gözükecektim ben.O da derse aynılarını riske atmazdım tabi.