esras Kahverengi leke geldi ve sonrasında pembe kan geldi bende regl oldum sandım ama regl gibi değil sanki simdide kahverengi akıntı çok az böyle pembe akışkan bi akıntı var? Sabahta gebelik testi yaptım çok silikti çizgi…
Kaderglll esras evet kuzum yerleşme kanaması diyorlar bu lekeye bende de oldu ben hiç bilmediğim için senin gibi hasta olucam sandım ama doktora sorduğumda böyle bi yanıt almıştım inşallah hayırlısı ile sana da nasip olsun♥️🤲🏻🙏
sumeyraballl esras hayalet çizgi var gibi ama kan verin kesin sonuç alırsınız hemde içinde şüphe kalmaz