aylin08166 https://www.trendyol.com/akbeniz/kadin-onden-dugmeli-kisa-kol-pijama-takim-2822-p-94345799?boutiqueId=570842&merchantId=104714 ARKADAŞLAR BU PİJAMADAN ALICAM AMA DOĞUM SONRASI HANGİ BEDEN ALMALIYIM NORMALDE S GİYİYORUM
Elakeskin aylin08166 bende normalde S beden giyordum fakat bir beden büyük M beden almıştım daha rahat hareket edebilmek için
Sulbiye aylin08166 canm kaç kilo aldın ben 75 ile doğum yaptım pijamalarımı hep m aldım oldu şuandada giyiyorum fazla büyük almana gerek yok
birprensesvebirprensannesi aylin08166 Canım normalde s beden giyiyordum doğum için L aldım ve doğumdan sonrada giyebiliyorum rahat oluyor
Havva aylin08166 m giyiyorum bende l aldım şuan dökümlü duruyor ama 45 gün var daha tam olur en az bir beden büyük al