Dunyayse Kızlar kaç hafta önce aldınız nasıl sakladiniz şuan 37 hafta oldu doğum şeklim belli değil şimdiden alsam mı
Nursocum Dunyayse Ben pastaneden almıştım. Ama korona var kimseyi kabul etmiyorlar hastaneye bu sefer sadece eve alırım
Kimkibu Dunyayse bende by hafta alacagım haftaya doğumum olacak kısmetse az bişi alıcam kimse gelmeyecek ama hastanede calısanlara öyle dagıtmak için biraz yanımda götüreceğim.. bence belli değilse sizde alın
Dunyayse Nursocum benimde kimse gelemicek heidye poşeti aldım resim falan çekildikten sonra eşimin ailesine kendi ailemle annelerle gondercem anı olsun
Dunyayse Kimkibu suanlik normal diyor doktor ama çatı muanesi yapılmadı . Bilemiyorum ne zaman olur heycnala bekliyorum