Birpapatya4 hı üzülmeyin, kilo sağlıklı demek değil.
35+1 de 2630 gr di ve bu haftadan sonra cok kilo almaz, 2800 2900 doğar dedi. 38+2 de fln da sezeryan olacağım. Ben hiç üzülmedim çünkü önemli olan sağlıklı olması ve ben de 2850 doğmuşum, eşim de 3 kilo altı doğmuş. Biraz genetik de. Siz iyi mutlu olacaksınız ki bebek de iyi olsun.
Birde ben 30 dan sonra yiyecek denedim, 2 hafta full her gün 100 gr kaşar yedim🤣 ve 1 avuç ceviz. Tabii meyve diğer kuruyemişler vs de devam ettim ama Yine de haftalık kilo alımı 200 gr i geçmedi